Mobilní aplikace do posilovny

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní Android aplikaci umožňující sestavení tréninkového plánu a zapisování odcvičených cviků. Tato práce je cílena na začátečníky nebo pokročilé cvičence z České republiky. Výsledkem je mobilní aplikace, která motivuje cvičence k tomu, aby chodil cvičit pravidelně a zapisoval si svoje aktivity. Mimo jiné umožňuje uživateli prohlížení více jak 100 cviků doplněné o obrázky a postup cvičení. 
The aim of this bachelor’s thesis is to develop a mobile application for Android that allows you to build a training plan and record completed exercises. This thesis is aimed at beginners or advanced exercisers from Czech Republic. The result is a mobile app that motivates exercisers to exercise regularly and record their activities. Among other things, app allows the user to view more than 100 exercises accompanied by images and procedure description. 
Description
Citation
HYNEK, T. Mobilní aplikace do posilovny [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A". Otázky u obhajoby: Kvantifikujte rozdíl v časovém zatížení pro paralelní a iterativní návrh uživatelského rozhraní. Jak je možné posoudit skutečný přínos gamifikace v aplikaci? Jakou technologii by jste využil pro ukládání uživatelských dat online? Jak bude probíhat ladění po zveřejnění v obchodě Google Play? Jak se v Java používá databáze SQLite, kdyby nebyl využit nástroj OrmLite? Jmenujte kroky
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO