Webový prohlížeč panoramatických snímků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Účelem práce je navrhnout a realizovat prohlížeč sférických videí a panoramatických fotek za pomocí technologie WebGL. Důraz je kladen na zpracování videí v režimu rybího oka bez nutnosti je nejdříve převádět do ekvidistantního režimu. Mezi další aspekty práce patří vylepšení prohlížeče grafickými prvky, jako je kompas nebo informace o zorném úhlu pozorovatele.
The purpose of this bachelor's thesis is the implementation of panoramic viewer of videos and images with use of WebGL. Thesis is focussing on processing videos in fisheye mode without having to convert them to equirectangular projection. Between other aspects of this thesis belongs the improvement of panoramic viewer with compass or with information about viewers angle.
Description
Citation
SLUNSKÝ, T. Webový prohlížeč panoramatických snímků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Jak by vaše řešení využil tvůrce webové stránky, který by v databázi svého webu měl seznam panoramatických videí hostovaných na nějakém serveru a chtěl prohlížeč umístit do své stránky? Bylo by možné celé mapování sférického obrazu/videa provádět ve fragment shaderu (a ten aktivovat vykreslením dvou trojúhelníků pokrývajících celou zobrazovací plochu)? V čem by byly výhody a nevýhody takového přístupu?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO