Marketingový výzkum

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty společnosti CIPRES FILTR BRNO s.r.o. a návrh na zkvalitnění těchto nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost společnosti a zároveň upevnit její místo na již velmi rozvinutém trhu.
This thesis lays emphasis on the satisfaction of the customer and building up relationship between the company and the customer. This thesis contains measurement of customer satisfaction with products and services offered by company CIPRES FILTR BRNO, Ltd. and the improvement suggestion of these services. Objection of marketing research is increase competitive advantage of company and attain better stability on extended industry market.
Description
Citation
VESELÝ, R. Marketingový výzkum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Strojírenská technologie a průmyslový management
Comittee
prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Alexander Janáč, CSc. (člen) prof. Dr. Ing. Ivan Mrkvica, Ph.D. (člen) doc. Ing. Karel Kouřil, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2008-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO