Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Téma diplomové práce se zabývá porovnáním technologií rekonstrukce traťové koleje č. 2, mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou v km 7,792 939 – 7,967 592 a v km 8,725 000 – 14,988 677. Cílem práce je navrhnout několik variant pro rekonstrukci železničního spodku a svršku, a tyto varianty následně porovnat. Práce se zabývá jak technologiemi se snášením kolejového roštu, tak bez snášení kolejového roštu. Součástí práce je popis používaných technologií, a strojů s nimi spojených.
The theme of this diploma thesis deals with comparing technologies of reconstruction of the railway track No. 2 between railway stations Hranice na Morave and Hustopece nad Becvou in km 7,792 393 – 7,967 592 and in km 8,725 000 – 14,988 677. The aim of the thesis is to design several variants for the reconstruction of the substructure and superstructure, and then compare these variants. This thesis deals with technologies with removal of the track length and with technologies without removal of the track length. Part of the thesis is a description of used technologies and machines connected with them.
Description
Citation
TUROŇ, M. Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
Date of acceptance
2018-01-30
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO