Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca má slúžiť ako podklad pre posilnenie marketingového mixu spoločnosti Molpir, ktorá sa stala európskym zástupcom korporácie MSI a pôsobí ako inovátor, distribútor a integrátor multimediálnych systémov pre autobusy, vlaky, lode a iné mobilné dopravné prostriedky. Spoločnosť navrhuje zlepšenia produktu so zameraním na používateľa. Dúfam, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti v jej následnom úspechu na trhu a zvýšeniu predajnosti multimediálnych prístrojov na európskom trhu.
The thesis should serve as a basis for strengthening the marketing mix Molpir, which became the European representative of MSI corporations and acts as an innovator, integrator and distributor of multimedia systems for buses, trains, ships and other mobile vehicles. The company proposes to improve the product, focusing on the user. I hope that my ideas and insights will help the company in its subsequent success in the market and increase the marketability of multimedia devices in the European market.
Description
Citation
HOSTINOVÁ, Z. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Mašterová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-06
Defence
Result of defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO