Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na provedení marketingového auditu vybraných marketingových aktivit se zaměřením na spokojenost zákazníků internetového obchodu Calzanatta, který se zaměřuje na prodej dámských oděvů, obuvi a doplňků. Na základě výsledků auditu jsou zpracovány návrhy doporučení, které mohou přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení společnosti na trhu.
The master‘s thesis focuses on the marketing audit of selected marketing activities with focus on the satisfaction of customers of the internet shop Calzanatta which deals with the sale of women's clothing, footwear and accessories. Based on the results of the audit are made suggestions that can contribute to increasing customer satisfaction and improving the company's position on the market.
Description
Citation
PROCHÁZKOVÁ, E. Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Petr Jalůvka (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
Otázka vedoucího - odpověděla v plném rozsahu Otázka oponenta - odpověděla v plném rozsahu Dodatečné otázky (Ing. Bočková) Propočítala jste ekonomický dopat navrhovaných marketingových úprav? (Ing. Videcká) Proč jste prodloužila výdejní dobu jen u dvou dnů, a proč u těchto?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO