Marketingová komunikace podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
This diploma thesis deals with the marketing communication of the company Kostka-kolobka s.r.o. In the theoretical part are characterised important concepts related to marketing and marketing communication. The second part is focused on the introduction of the company and the description its current situation using marketing analyzes and questionnaire survey. The findings are summarized in the SWOT analysis. Based on the results from the analytical section, in the third part of the thesis are presented the suggestions to improve marketing communication.
Description
Citation
FIKEJZOVÁ, K. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Zaujala mě možnost prezentace koloběžek v rámci ubytovacích služeb. Jaké jsou alternativy realizace takového cíle. Jakým způsobem, formou byste tam ty koloběžky vlastně dostala? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Jak zajistíte, že když si lidé koloběžku vyzkouší, tak se vrátí právě za vámi? - zodpovězeno v plném rozsahu prof. Jurová - Kde a jak je to patentováno? Co je k tomu koloběžku patentovat vůbec vedlo? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Vidíte nevýhody patentování? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO