Návrh úprav marketingové komunikace v rámci konkrétního projektu vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract

Description
Keywords
Citation
POŘÍZKOVÁ, G. Návrh úprav marketingové komunikace v rámci konkrétního projektu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Zdeněk Peterka, MBA (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
Otázky vedoucího DP - odpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP - odpovězeno v plném rozsahu Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - Jak efektivní byla outdoorová reklama u D1? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO