Optimalizace a komunikace produktu vybraného obchodního centra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace a následné komunikace mobilní aplikace, kterou pro svoje potřeby vyvíjí jedno pražské obchodní centrum, použitím vhodného komunikačního mixu postaveným na dosavadních zkušenostech od spuštění aplikace v září 2017. Komunikaci samotné aplikace směrem ke všem zájmovým skupinám zajišťuje reklamní agentura ve spolupráci s managementem marketingu daného obchodního centra. Ačkoliv se na první pohled jedná o B-2-B trh, hlavním zájmem je spokojenost koncového zákazníka, což je tedy B-2-C trh. V práci je provedena podrobná analýza pražského trhu obchodních center s důrazem na jiné mobilní aplikace stejného účelu. Z výstupů analytické části jsou navržena opatření, jak zefektivnit marketingovou komunikaci aplikace a tím zlepšit povědomí o aplikaci mezi zákazníky obchodního centra.
The Diploma Thesis is focused on the problematic of the optimization and consecutive communication of the mobile application which is developed by one Prague shopping center for its needs. For that I will use suitable communication mix based on current experience since the launch of the app which was in September 2017. The communication of the application itself to all interest groups in managed by marketing agency in cooperation with marketing management of the certain shopping center. Though it seems on the first sight that it is mainly B-2-B market, main interest focus is on the final customer satisfaction and that is B-2-C market. There is a detailed analysis of the Prague shopping centers market with emphasis on another mobile applications of the same purpose made in the Thesis. Then there are the steps how to make the marketing communication of the application more effective a so make the awareness of the application better suggested from the results of the analytical part .
Description
Citation
BRABEC, L. Optimalizace a komunikace produktu vybraného obchodního centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-11
Defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno doc. Meluzín: Jaké by byly náklady na 600 kondomů? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO