Optimalizace zavěšení závodního vozidla

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Práce se zabývá kinematickými vlastnostmi zavěšení vozidla a jeho podstatnými parametry, jeho analýzou a optimalizací pro využití na jízdu po nezpevněném povrchu. Následný rozbor změny kinematiky na jízdních simulacích ověří provedené úpravy z hlediska jízdních vlastností závodního vozu.
The thesis deals with the kinematic characteristics of vehicle suspension and its essential parameters, analysis and optimization for use on ride on unpaved surface. Subsequent analysis of change of kinematics on driving simulations shall verify the modifications made in terms of driving characteristics of the race car
Description
Citation
GAŠPAR, D. Optimalizace zavěšení závodního vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Josef Štětina, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Jiří Kubíček (člen) Ing. Tomáš Heger (člen)
Date of acceptance
2018-06-13
Defence
Student přednesl prezentaci své diplomové práce a zodpověděl otázky oponenta i komise. Jaký rozměr má Youngův modul? Co je vratný moment a jakou má jednotku? Na čem závisí akcelerace vozidla? Co bylo kritériem optimalizace? Jaký jste použil koeficient tření mezi pneumatikou a vozovkou?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO