Zpětná sledovatelnost komponent ve výrobě zpětného palivového potrubí (FRL)

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Práce se zabývá návrhem koncepční strategie zpětné sledovatelnosti ve výrobě zpětného palivového potrubí (FRL) ve firmě Bosch Diesel s.r.o. Jihlava. V průběhu práce je popisována konstrukce a výroba FRL. Důležitou kapitolou je popis současného stavu zpětné sledovatelnosti, na jehož základě jsou navrženy 2 strategie. Po návrhu jednotlivých strategií je zpracována rozhodovací matice shrnující přesnost a náklady navržených strategií. V závěru jsou shrnuty výsledky práce.
The bachelor thesis is devoted to a traceability concept proposal in the Bosch Diesel GmbH Jihlava production of fuel return lines (FRL). During the thesis the construction and manufacturing of FRL is described. An important chapter is the description of the current status of traceability. Based on the findings two strategies are defined. A decision matrix is created to compare both strategies. The conclusion summarizes the results.
Description
Citation
ŠČERBAN, B. Zpětná sledovatelnost komponent ve výrobě zpětného palivového potrubí (FRL) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Základy strojního inženýrství
Comittee
doc. Ing. Anton Humár, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Bach, CSc. (místopředseda) Ing. Kateřina Mouralová, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Petr Navrátil (člen) Ing. Karel Neužil (člen)
Date of acceptance
2018-06-14
Defence
Bakalář seznámil komisi s obsahem a výsledky své bakalářské práce a zodpověděl otázky vedoucího, oponenta a dalších členů komise: V průběhu obhajoby byly zodpovězeny následující doplňující otázky: 1. Objasněte rozdíl mezi prvotní a následnou implementaci strategie sledování na jednotlivá FRL. 2. Jaká jsou rizika navrženého řešení značení komponent DMC kódem pro proces montáže FRL? 3. Kam patří sledovaná komponenta v rámci celého automobilu? Otázky členů komise byly zodpovězeny.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO