Spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s club. Práce obsahuje teoretickou část, ve které popíši pojmy s ní související. V další části budou provedeny analýzy prostředí a bude sestaven dotazník. Na základě získaných a zanalyzovaných dat budou v poslední navrženy vlastní návrhy řešení problému.
The bachelor thesis deals with issues in the area of customer satisfaction of restaurant Burgr's club. The thesis contains a theoretical part describing the terms related to it. In the next part, environmental analyzes will be performed and a questionnaire will be compiled. On the basis of the data obtained and analyzed, the latest solutions for the problem will be proposed.
Description
Citation
FOJTÍČKOVÁ, P. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-14
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Doskočil: Jaká je současná struktura zákazníků restaurace? Jaký je současný stav spokojenosti zákazníků? Jaká je vazba mezi analytickou a návrhovou částí Vaší práce? zodpovězeno doc. Lajtkepová: Z jakého důvodu se domníváte, že speciální rozvoz zlepší spokojenost zákazníků a komu je budete rozvážet? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO