Studie služeb pro neziskovou organizaci v oblasti vysokoškolských studentů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na studii služeb ve vybrané neziskové organizaci. Práce má čtyři hlavní části. Představení vybrané neziskové organizace, teoretická východiska práce, analýza současného stavu a návrhy na zlepšení. V první části je představena vybraná nezisková organizace. V teoretické části jsou rozebrány neziskové organizace, služby, marketing služeb a procesní řízení. V analytické části jsou popsány služby, mezinárodní procesy a vyhodnocen marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pomocí SWOT analýzy. V poslední části jsou navrženy možnosti zlepšení kvality poskytovaných služeb, procesů v organizaci a navýšení spokojenosti jejich zákazníků.
The aim of this bachelor thesis is the study of services management in non-profit organization. The thesis is divided into four parts. Introduction of the chosen non-profit organization, theorical part, analysis of the current situation of services and proposals for improvement. In the first part is introduced chosen non-profit organization. In the theoretical part is defined non-profit sector, services sector, services marketing and processes. The analytical part is made of describing services, international processes and marketing research of customer satisfaction and its evaluation with the SWOT analysis method. In the last part are proposals for improvement of current services, processes and customer satisfaction.
Description
Citation
NAVAROVÁ, V. Studie služeb pro neziskovou organizaci v oblasti vysokoškolských studentů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-15
Defence
otázky oponenta: zodpovězeno Ing. Hanušová: Jaké jsou tři zásadní překážky realizace navrhovaného projektu? zodpovězeno částečně Ing. Hanušová: Jak chápete pojem projekt? zodpovězeno částěčně prof. Živělová: Sleduje Vaše pobočka spokojenost svých členů při výjezdu do zahraničí? Jak reaguje na případnou nespokojenost? zodpovězeno Mgr. Konečný: V práci se zabýváte zavedením CRM systému, je jeho zavedení skutečně zdarma, jak uvádíte? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO