Návrh změn marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
This bachelor thesis is focused on creating proposals for the marketing mix of company Ekolube, s. r. o. that could lead to the strengthening of loyalty of current customers and reaching new customers in the future. Theoretical part pays attention to the description of marketing and marketing mix and it describes its practical use. Analytical part is dedicated to analysis of current situation of marketing mix in Ekolube, s. r. o. and the last part contains suggestions for the improvement.
Description
Citation
KOTKOVÁ, D. Návrh změn marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-18
Defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázka oponentky - odpovězeno doc. Konečná - Můžete mi vysvětlit pojem tribotechnické poradenství? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO