Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce je navrhnutí komunikačního mixu pro studentský bankovní účet G2.2 od společnosti Komerční banka. První část se zaměřuje na teorii a na vysvětlení nejdůležitějších pojmů související s problematikou marketingu. Analytická část popisuje současný stav marketingu v konkrétní společnosti. Poslední část má za úkol sestavit takový návrh nového komunikačního mixu, který by zlepšil aktuální situaci a tím zvýšil zájem o bankovní účet G2.2.
The subject of this bachelor thesis is to propose a marketing communication for the G2.2 student bank account. The first part focuses on theory and on explaining the most important terms related to the issues of marketing. The analytical part describes the current state of marketing in the particular company. The last part is to set up a suggestion of new marketing communication which would improve the current situation and thus increase the interest in G2.2 bank account.
Description
Citation
VLACH, D. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-20
Defence
Otázky oponenta – odpovězeno Otázky vedoucího – odpovězeno Ing. Jiří Michele - "Bylo by možné spracovaný marketingový mix aplikovat na výrobní firmu?" - odpovězeno prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA - "Je možné zahrnout také mladé ženy do cílové skupiny?" - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO