WebGL2 renderer ve WebAssembly

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
This thesis is focused on fast rendering of the 3D scene in a web browser with usage of modern technologies, for instance WebGL and WebAssembly. In this thesis you will find out how to compile an application which was written in C++ language into WebAssembly via Emscripten compilator and how to insert this code into a web page. Futhermore, you will find out how to communicate between C++ language and JavaScript, how to call functions, create instances and how to share memory between them. During design of a rendering core you will learn a few methods how to improve rendering performance. In the end the performance of this technologies is compared.
Description
Citation
REŽŇÁK, P. WebGL2 renderer ve WebAssembly [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Inteligentní systémy
Comittee
doc. Ing. František Zbořil, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Janoušek, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-19
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "B". Otázky u obhajoby: Protože jste pracoval na firemním zadání, je nutné se zeptat na to, jestli jste na výsledném produktu pracoval sám, anebo jste pracoval v týmu a které kusy programu jsou vaše a které jsou přebrané z firmy cadwork. Jak probíhá/la vaše spolupráce? Proč v přiložených materiálech na DVD chybí GUI a vybuildovaná webová stránka?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO