Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu mezi návrháři, kteří spravují herní prvky na logické úrovni a mezi programátory, kteří se starají o implementaci některých částí, jejichž tvorbu není možno automatizovat. Usnadňuje pak některé návrhové procesy a iterace vývoje eliminací potřeby ručního programování na místech, které automatizovat možno je a umožňuje se soustředit na samotný proces vývoje.
The goal of the thesis is to create an extension for Unity Development Platform that will allow creation of computer games from design of game logic to scene programming on visual level. The extension forms an abstract layer between designers, who manage game objects on logic level, and programmers, who are responsible for implementation of parts that can't be created automatically. It then facilitates some designing processes and iterations by eliminating the need of manual programming in places that can by automate and allows to concentrate on the design process itself.
Description
Citation
HORKÝ, L. Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační systémy
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (místopředseda) Ing. Ondřej Lengál, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Ing. Miloš Šeda, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-21
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Používá editor tříd rozmísťovací algoritmus, který dokáže vhodně přeskupit objekty na plátně pro lepší srozumitelnost jejich vzájemných vazeb? Jaké algoritmy byste případně použil? Rozveďte způsob vylepšení hromadného zpracování dat prostřednictvím manažerů modelu hry, který zmiňujete v poslední větě sekce 5.1.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO