Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou uplatnění marketingových nástrojů ve specifických podmínkách činnosti realitních kanceláří a návrhem pro uplatnění moderních marketingových nástrojů při prodeji realit.
The thesis deals with analysis of marketing tools utilization in specific conditions of real estate agencies. The proposal for application of up-to-date marketing methods in selling of property will be a part of the thesis, too.
Description
Citation
ELIÁŠOVÁ, B. Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Leonard Hobst, CSc. (předseda) prof. PhDr. Hana Vykopalová, CSc. (místopředseda) Ing. Boris Biely (člen) doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. (člen) Ing. Andrea Pavlíková (člen)
Date of acceptance
2010-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO