Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému Prestashop. Práce řeší také problematiku současných marketingových modelů a jejích využití.
The content of the work is the creation e-shop of company Dagen Ltd. on Skutrymoto.cz domain. The subject of sold are the scooters, ATVs, motorcycles and motorcycle accessories. E-shop is developed using open source system Prestashop. The work also deals with issues of current marketing model and its use.
Description
Citation
PAWLAS, M. Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Zdeněk Pospíšil, Dr. (člen)
Date of acceptance
2012-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO