Marketingový plán pro firmu Robertone Motors

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma marketingový plán pro firmu známou pod názvem Robertone Motors, která se zabývá přestavbou a opravou amerických automobilů. Tato firma dosud žádný marketingový plán nemá, ač se již párkrát sama snažila nějak propagovat. Proto jsem se rozhodla vypracovat komplexní marketingový plán, který po dokončení bakalářské práce může tato firma použít. Marketingový plán je zaměřen pouze na majitele amerických automobilů, ke kterým by se firma chtěla vrátit.
This bachelor thesis concentrates on theme marketing plan for company known as Robertone Motors which re-builds and repairs american cars. This company hasn´t have any marketing plan yet. It has tried for some propagation few times. That´s why I chose to write a complex marketing plan which can be useful for this company. Marketing plan is focused only on owners of american cars. Company wants to get back to them.
Description
Citation
RAŽDÍKOVÁ, K. Marketingový plán pro firmu Robertone Motors [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Marek Štroner, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO