Návrh komunikačního plánu pro podnik

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Moje bakalářská práce analyzuje současné postavení na trhu firmy Národní stavební centrum, s. r. o. Výsledky a následné hodnocení tvoří podklad pro vypracování takového komunikačního plánu, který zajistí účinnější marketingovou komunikaci firmy s potenciálními zákazníky.
My bachelor thesis analyzes the current position of company Národní stavební centrum, s.r.o., on the market. The results and the following evaluation are making a base to develop a communication plan, that ensures a more effective marketing communication of the company with potential costumers.
Description
Citation
MOLNÁROVÁ, A. Návrh komunikačního plánu pro podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO