Návrh komunikačního mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu společnosti Huhtamaki ČR, a. s. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům marketingu. V další části je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti. Poslední část diplomové práce je věnována návrhům na změnu a doplnění stávajícího komunikačního mixu.
This diploma thesis focuses on problems of communication mix of the company Huhtamaki ČR, a. s. The first part deals with the theoretical knowledge of marketing. Next part analyzes the current status of the communication mix of the company. In the last section suggests for an optimal solution for changes in communication mix.
Description
Citation
KLUSÁČEK, J. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Holek (člen)
Date of acceptance
2012-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO