MÜLLER, D. Síťová komunikace v .NET Framework [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2012.

Lattenberg, Ivo

Bakalářská práce je po formální i odborné stránce v pořádku a nemám žádných výhrad. Zadání bylo bezezbytku splněno. Student pracoval samostatně a iniciativně, o výsledcích pravidelně informoval. Možnosti použitých technologií byly vzorovým způsobem použity. Chválím správné časové rozvržení prací, výsledky byly předváděny vždy s předstihem.

99

Hasmanda, Martin

Student měl ve své bakalářské práci navrhnout složitější webovou aplikaci s využitím jazyka C#, která bude sloužit jako program pro výuku. Výsledná aplikace by měla představovat webovou implementaci hry Qwirkle pro 2 až 4 hráče. Aplikace má sloužit jako demonstrace síťové komunikace v prostředí. Net. V práci postrádám seznam zkratek, použitých v textu. Při práci s literaturou jsou citovány webové zdroje jako např. wikipedia a postrádám citace vědeckých článků. V příloze DVD bych uvítal podrobnější popis obsahu. Bakalářská práce je na velmi dobré úrovní po formální stránce a struktura vyvinuté aplikace je přehledně popsána také ve formě UML diagramů. Zdrojové kódy aplikace jsou navíc podrobně okomentovány a psány srozumitelně. V době vzniku této aplikace nebyla dostupná žádná webová implementace hry Qwirkle a o vlastní řešení se student postaral sám. Vyvinutá aplikace a postup při vývoji přesahuje po praktické stránce úroveň bakalářské práce a student nad vývojem musel strávit spoustu času. Práci proto doporučuji k obhajobě a hodnotím 98/A.

98

eVSKP id 52205