MACURA, M. Řídící protokoly používáné pro správu sítě a zajištění QoS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Hošek, Jiří

Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Student prokázal schopnost samostatné práce a výsledky své práce průběžně konzultoval s vedoucím. Zadání bylo zcela splněno, proto k obsahové stránce nemá výhrady. I formální zpracování práce je na dobré úrovni.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury A 10/10
98

Molnár, Karol

Předložená práce podává kvalitní a pečlivě propracovaný přehled současných řídicích protokolů, určených pro vzdálenou správu aktivních síťových prvků a pro řízení zajištění kvality služeb v datových sítích. Popis protokolu SNMP je velice podrobný a ucelený. Stejná pečlivost charakterizuje i prakticky zaměřenou část práce. Student popisuje základní model vybraných systémů obsluhy front, následně postup jejich implementace a metody ověření správné funkčnosti. Zvolený způsob implementace je velice názorný, pouze u obsluhy typu WRR jsem nedohledal možnost nastavení váhového koeficientu pro řízení obsluhy fronty. Z grafické stránky je bakalářská práce na vysoké úrovni. Rovněž velice kladně hodnotím, že obrázky převzaté z různých zdrojů mají sjednocený vzhled. V textu jsem nenarazil na žádné výrazné formální nedostatky, autorovi bych pouze doporučil do budoucna lépe dbát na větší vyváženost teoretické a praktické části. Na tento poměr má však výrazný vliv i samotné zadání práce. Po prostudování bakalářské práce můžu konstatovat, že jednotlivé body zadání byly bezezbytku splněny a způsob prezentace výsledků vykazuje vysokou odbornou i formální úroveň.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Formální zpracování práce A 9/10
Odborná úroveň práce A 47/50