DUŠIL, L. Automatické rozpoznávání logopedických vad v řečovém projevu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student navrhl vlastní systém pro automatickou segmentaci hlásek. Pro každou logopedickou vadu byla navržena speciální skupina příznaků. Byly porovnány různé typy klasifikátorů a dosaženy poměrné dobré výsledky rozpoznávání logopedických vad. Student pracoval samostatně a dbal pokyny vedoucího práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 49/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Diplomová práce pana Bc. Lubomíra Dušila řeší problematiku automatické detekce logopedických vad v řečovém projevu. V práci jsou popsány různé metody pro extrakci příznaků a klasifikaci. Podle mého názoru bylo by vhodnější se soustředit hlavně na použité metody a nezabývat se metodami, které nebyly použity v navrženém algoritmu. Z formálního hlediska je práce na přijatelné úrovni až na nepatrné množství překlepů. Některé obrázky mají nízkou kvalitu. Autor používá různé formy značení veličin zejména diskrétních signálu. Z odborného hlediska nemám práci v celku co vytknout, výjimkou je vztah (3.6) pro určení optimálního řádu LPC, který je nesprávný. Předložená diplomová práce vznikla jako výsledek týmové práce několika osob na ústavu telekomunikací. V rámci řešení projevil diplomant nadstandardní zájem o problematiku a pracoval aktivně a poctivě. Navíc je třeba ocenit i schopnost studenta pracovat a komunikovat v rámci řešitelského kolektivu.Práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení 98/A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 21861