ČERNÝ, R. Budování klientského centra v Olomouci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Diplomant řeší vybudování poradenského centra, financovaného v podstatě z výnosu provizního systému mezi poradenskou firmou a finančními institucemi, jejichž produkty prodává. V tomto případě je velice důležitá provázanost autonomie poradců s rozsahem poskytovaného poradenství a se systémem měření výkonu a kvality. Autor celý komplex problémů ve své práci řeší.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A | ||
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B |
eVSKP id 10999