SCHULZ, J. Zdroj pro pulzní magnetronové naprašování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Šteffan, Pavel

Diplomant se iniciativně zaměřil na samostatné řešení problému na inženýrské úrovni. Po důkladném studiu řešené problematiky se zabýval návrhem zdroje pro pulzní magnetronové naprašování a jeho programováním. K řešení práce přistupoval zodpovědně. Vzniklé problémy student konzultoval a sám navrhoval jejich možné řešení. Splnil zadání diplomové práce, dodržel plánovaný harmonogram a práci dokončil. Dokázal se orientovat v odborné (i anglické) literatuře. Při řešení prokázal inženýrské schopnosti.

Splnění zadání A 45/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 18/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury A 10/10
91

Magát, Martin

Student se ve své práci, zadané ústavem mikroelektroniky FEKT VUT v Brně, zabývá návrhem a konstrukcí generátoru pro magnetonové naprašování. Předložená práce má logicky rozčleněnou strukturu a jednotlivé kapitoly na sebe navzájem navazují. Formální úprava a formátování se nemění v průběhu práce. Místy se v textu vyskytují spojky a předložky na konci řádků. Co působí rušivě je číslování stránek, které je umístěno až na spodním okraji stránky. Student splnil zadání diplomové práce, kdy provedl nejdříve rozbor problematiky, který byl proveden na velmi vysoké úrovni, jež svým rozsahem a kvalitou odpovídá rozsahu diplomové práce. Posléze pak provedl i vlastní návrh i konstrukci několika verzí výše zmiňovaného generátoru. Velkou škodou je, že nedošlo k vytvoření finální verze generátoru, protože se jedná o velice kvalitně zpracované téma. Zadání by se mohlo jevit na první pohled jednoduché, ale student danou problematiku komplexně zanalyzoval a posléze i realizoval. Rozsah práce plně odpovídá diplomové práci. Odborná úroveň práce je na velmi vysoké úrovni. Práce přináší podrobný pohled na generátory s využitím fázového závěsu, kde především analýza těchto systémů s uvážením jejich obvodové realizace, přináší ucelený pohled na tuto problematiku.

Splnění požadavků zadání A 20/20 Student splnil zadání diplomové práce, kdy provedl nejdříve rozbor problematiky, který byl proveden na velmi vysoké úrovni, jež svým rozsahem a kvalitou odpovídá rozsahu diplomové práce. Posléze pak provedl i vlastní návrh i konstrukci několika verzí výše zmiňovaného generátoru. Velkou škodou je, že nedošlo k vytvoření finální verze generátoru, protože se jedná o velice kvalitně zpracované téma.
Odborná úroveň práce A 50/50 Zadání by se mohlo jevit na první pohled jednoduché, ale student danou problematiku kompletně zanalyzoval a posléze i realizoval. Rozsah práce plně odpovídá diplomové práci. Odborná úroveň práce je na velmi vysoké úrovni.
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20 Práce přináší podrobný pohled na generátory s využitím fázového závěsu, kde především analýza těchto systémů s uvážením jejich obvodové realizace, přináší ucelený pohled na tuto problematiku.
Formální zpracování práce B 8/10 Předložená práce má logicky rozčleněnou strukturu a jednotlivé kapitoly na sebe navzájem navazují. Formální úprava a formátování se nemění v průběhu práce. Místy se v textu vyskytují spojky a předložka na konci řádků. Co působí rušivě je číslování stránek, které je umístěno až na spodním okraji stránky.
98

eVSKP id 10817