ROSENBERG, M. Efektivní využití přenosového zařízení ve výuce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
S prací studenta jsem byl v celku spokojen. Konzultoval, plnil požadavky vedoucího, pokud nebyly pro něj příliš složité a pokud nevyžadovaly nedstandardní zapojení. Předpokládal jsem pouze, že větší pozornost bude věnovat novému zařízení PCM 30U a analyzátorům a menší prostředí TIMS, což však nakonec dopadlo obráceně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 42/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | B | 17/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Pan Martin Rosenberg ve své bakalářské práci připravil 3 laboratorní úlohy pro výuku předmětu "Přístupové a transportní sítě." Dále se rámcově zabývá vybaveností hardwarové verze výukového systému TIMS. Úlohy navržené v kapitolách 1-3 jsou použitelné ve výuce. Po formální stránce považuji za nevhodné podtrhávání v seznamu obrázků a rovněž všech odkazů (na obrázky, odkazy na www stránky atp.) Na mnoha místech mají obrázky nízké rozlišení, což v případě tisku laboratorních úloh lze považovat za nedostatek. Celkově však pan Martin Rosenberg splnil zadání a připravil kvalitní bakalářskou práci. Doporučuji hodnocení A/91b.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 21542