MICHLOVSKÁ, L. Funkcionalizace biodegradabilních polymerů anhydridem kyseliny itakonové [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.

Vojtová, Lucy

Předložená práce je zpracována velice přehledně, precizně a kvalitně v angličtině. Studentka prokázala velmi dobrou zručnost v laboratoři při práci na vakuové lince při použití Schlenkových technik, naučila se nejenom připravovat a funcionalizovat polymerní látky, ale především i analyzovat pomocí NMR, GPC a FT-IR a velice slušně vyhodnocovat získaná data. Práce je na velice dobré úrovni jak obsahové, tak i formální, bylo připraveno a vyhodnoceno velké množství vzorků a to i přes to, že se studentka během realizace diplomové práce potýkala s vážnými zdravotními problémy. Díky velice častým konzultacím a samostatnému studiu bylo zadané téma zpracováno včas s velice dobrými výsledky, proto hodnotím danou práci známkou výborně.

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování A
Využití poznatků z literatury A
Kvalita zpracování výsledků A
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Závěry práce a jejich formulace A
Využívání konzultací při řešení práce A
Celkový přístup k řešení úkolů A

Hermanová, Soňa

Tato práce si kladla za cíl syntézu a charakterizaci biodegradabilních polymerů (PLGA-PEG-PLGA), koncově-funkcionalizovaných pomocí anhydridu kyseliny itakonové. Teoretická část je zpracována pečlivě, na dobré jazykové úrovni a shrnuje současný stav poznání v dané oblasti. Praktické zadání bylo řešeno na velmi vysoké úrovni, práce oplývá kvantem vynikajících výsledků a její cíle byly splněny v plné šíři. V rámci zpracování výsledků byly použity naměřené, ovšem nezaokrouhlené hodnoty molekulových hmotností a indexů polydisperzit (např. 1,366), což si zaslouží malou výtku. Závěry byly formulovány precizně a získané poznatky mohou být publikovány či využity pro další studium.

Splnění požadavků zadání A
Logické členění práce A
Kvalita zpracování výsledků B