BERÁNKOVÁ, S. Preventivně výchovná činnost a výchova k sebeochraně na jednotlivých stupních HZS se zaměřením na různé cílové skupiny obyvatelstva [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.
S jakými konkrétními formami realizace ustanovení § 12 odst. 2 písm. e) zákona o IZS (obecní úřad ORP seznamuje ostatní obce, právnické a fyzické osoby ve svém správním obvodu s charakterem možného ohrožení obyvatel, s připravenými záchrannými a likvidačními pracemi), resp. ustanovení § 15 odst. 4 zákona o IZS (obecní úřad seznamuje právnické a fyzické osoby v obci s charakterem možného ohrožení, s připravenými záchrannými a likvidačními pracemi a ochranou obyvatelstva) se studentka ve své praxi setkala, případně jaké formy realizace by navrhla ona sama ?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Studium literatury a její zpracování | A | ||
Využití poznatků z literatury | B | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | ||
Závěry práce a jejich formulace | A | ||
Využívání konzultací při řešení práce | A | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | A |
---
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Logické členění práce | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | A | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | ||
Využití literatury a její citace | A | ||
Úroveň jazykového zpracování | A | ||
Formální úroveň práce – celkový dojem | A | ||
Závěry práce a jejich formulace | A |
eVSKP id 19589