KULÍŘ, T. Virtuální prostředí pomocí softwaru Xen [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Jelínek, Mojmír

Student splnil zadání ve všech bodech. Byl velmi aktivní a docházek na pravidelné konzultace v průběhu semestru. Po formální stránce mohu vytknout jen umístění velkých obrázků přímo do textu místo do příloh. V textu chybí více odkazů na literaturu.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce B 17/20
Využití literatury F 4/10
91

Kouřil, Jiří

Bakalářská práce studenta Tomáše Kulíře je vcelku rozsáhlá. Student se v práci zabývá problematikou virtualizace prostředí pomocí softwaru Xen. V prvních třech kapitolách se student zabývá rozborem nezbytné teorie, která je dále využita v realizační části práce, kterou se zabývá druhá polovina textu. Jednotlivé kapitoly na sebe dobře tématicky navazují a vytváří logický vyvážený celek. Realizační část spíše přináší popis postupů nastavování parametrů při instalaci jednotlivých nezbytných součástí pro zajištění samotné virtualizace a popisy instalace dalších operačních systémů. Vše je sice dobře popsáno, ale i přesto tato část působí spíše jako instalační návod pro servisního technika. Celý tento postup bych spíše očekával v příloze. Jako jeden ze zásadních cílů bakalářské práce mělo být porovnání virtualizací napříč nejrozšířenějšími operačními systémy a testování výkonu. Tento cíl je pouze okrajově zmíněn na konci kapitoly 4 v podobě tabulky, která byla přebrána z testu časopisu Connect!. Student tedy sám testování výkonu v rámci jednotlivých virtualizací neprovedl nebo pouze jen okrajově. Vynaložené úsilí v podobě psaní postupů měl raději věnovat podrobnější analýze výkonu jednotlivých virtualizačních nástrojů jednotlivých platforem. I tak je práce vcelku hodnotná a je vidět, že student v určité míře pronikl do dané problematiky. Po formální stránce není práci co vytknout. Na základě uvedeného hodnocení doporučuji práci k obhajobě a navrhuji známku velmi dobře / B.

Splnění požadavků zadání C 15/20
Odborná úroveň práce B 43/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 17/20