MIČÁNKOVÁ, H. Rozbor sil a prostředků základních složek integrovaného záchranného systému, možnosti k zásahu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.

Šesták, Ondřej

Jaký je názor autorky na nákup nových vozidel CAS 15/2000/120-M2Z Man pro HZS ČR? Námětem pro diplomovou práci by se mohl stát rozbor a začlenění ostatních složek IZS do záchranných operací většího charakteru se specializací na technickou záchranu.

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování A
Využití poznatků z literatury A
Kvalita zpracování výsledků B
Interpretace výsledků, jejich diskuse A
Závěry práce a jejich formulace B
Využívání konzultací při řešení práce A
Celkový přístup k řešení úkolů A

Rosická, Zdena

Bakalářská práce paní Heleny Mičánkové ROZBOR SIL A PROSTŘEDKŮ ZÁKLADNÍCH SLOŽEK INTEGROVANÉHO ZÁCHRANNÉHO SYSTÉMU, MOŽNOSTI ZÁSAHU řeší praktické aktuální problémy poskytování pomoci při vzniku mimořádné události. Práci tvoří 8 kapitol, 4 přílohy, 42 obrázků a 9 tabulek. Jednotlivé kapitoly jsou logicky upořádány a postupně rozpracovávají a prohlubují prezentovaný problém. Výstižně, jednoznačně a přehledně jsou objasněny a definovány základní pojmy (mimořádná událost, krizová situace, síly a prostředky, typové činnosti jednotlivých složek IZS a specifické síly a prostředky významné pro funkční součinnost během zásahu). Autorka pro úplnost zmiňuje rovněž platnou právní úpravu Integrovaného záchranného systému. Postupně rozebírá složky IZS a detailně se věnuje problematice jednotek HZS ČR, prostředkům, službám včetně technického a speciálního vybavení. Slovní výklad je organicky proložen názornými fotografiemi a tabulkami včetně odkazů na samostatné přílohy. Stejný postup autorka volí při rozboru sil a prostředků Policie ČR a Zdravotnické záchranné služby. Části věnované využití prostředků PČR a ZZS jsou rovněž chronologicky rozčleněny a tvoří souvislý celek. Autorka uvádí podrobný přehled použité literatury (34) včetně zahraničních pramenů (3) a úplný výčet platné legislativy. Řešená problematika je detailně propracována, závěr práce je v souladu se zadáním. Celkově hodnotím předloženou práci A. Otázky k obhajobě: 1. Vysvětlete pojem Opěrné body HZS ČR. 2. Z hlediska pojmu dekontaminace uveďte specifika dekontaminace hasičů po zásahu. V Brně, 17.června 2009 PhDr. Zdena Rosická, CSc. oponent bakalářské práce

Splnění požadavků zadání A
Logické členění práce A
Kvalita zpracování výsledků A