TURÁK, M. Využití nových e-marketingových trendů v praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Kříž, Jiří

Práce obsahuje zdařilý popis a shrnutí e-marketingových a testovacích metod používaných v internetovém marketingu, nicméně na úkor vlastního návrhu řešení, které je uvedeno v kapitole 4.3 a následujících. Také zadání práce především z hlediska osnovy práce není v některých případech zcela dodrženo.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Odborná úroveň navrhované části D
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Navrhovaná známka
D

Otázky

Posudek oponenta

Skoumal, Stanislav

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 12031