HRADISKÝ, M. Bezdrátově řízený model vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2012.

Šteffan, Pavel

Student Marek Hradiský vypracoval bakalářskou práci na téma „Bezdrátově řízený model vozidla“. Cílem práce byla realizace funkčního bezdrátově řízeného modelu vozidla ovládaného pomoci rozhraní WiFi z počítače s implementací rozšiřujících elektronických prvků. Práce je členěna přehledně a doplněna názornými ilustračními obrázky. Při řešení student prokázal své odborné znalosti a dobře se orientuje v dané problematice. Nedílnou součástí návrhu je také softwarové vybavení, které umožňuje ovládání realizovaného modelu vozidla. K řešení dané problematiky student přistupoval zodpovědně, pravidelně chodil na konzultace a sám navrhoval možná řešení vzniklých problémů. Jeho řešení je přínosné a je možné jej dále rozšiřovat. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.

92

Pavlík, Michal

Student zpracoval bakalářskou práci na téma "Bezdrátově řízený model vozidla." V rámci této práce navrhl a realizoval řídicí elektroniku pro ovládání serva řízení vozidla a jeho a pohonu. Tato jednotka bezdrátově komunikuje s osobním počítačem případně mobilním zařízením přes standard 803.11b (WiFi). K tomu byl použit modul Mini SocketiWiFi, který implementuje uživatelský webový server a zajišťuje komunikaci s uživatelskou aplikací pomocí AT příkazů. Pro ovládání vozidla osobním počítačem student naprogramoval aplikaci v C#. Po formální stránce je práce zpracována pečlivě s minimem překlepů a gramatických chyb. Vytknout by se dalo nejasné oddělení teoretické a praktické části práce a vlastní styl psaného projevu, kde čtenář neví, zda je autorem student nebo tým autorů (nebyl dodržen trpný rod). Dále pak kvalita obrázků a to, že některé jejich popisky jsou v angličtině. Nicméně rozsahem a kvalitou práce student splnil požadavky na bakalářskou práci a proto ji doporučuji k obhajobě.

88

eVSKP id 54754