UHROVÁ, B. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Praktická část úzce navazuje na část teoretickou. Soubor opatření navržený pro zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků vychází z provedených analýz.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B Navrhovaná část má velmi dobrou úroveň. Návrhy jsou propracované a logicky navazují na analytickou část.
Přínos a praktické využití návrhu B Návrh má praktický přínos. Soubor opatření obsahuje konkrétní návrhy. Část, která obsahuje návrhy na zlepšení by však mohla být přehledněji strukturována.
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Práce s literaturou je zvládnuta adekvátně.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C Tabulky a grafy by bylo možné vypracovat na lepší úrovni. Nadpisy grafů jsou na jiné straně než graf samotný. V práci se objevuje i tabulka, která není celá na jedné straně, což působí nepřehledně.
Splnění cíle a rozsahu zadání B Cíl práce byl splněn dle požadavků zadání.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretická část byla zpracována pečlivě. Uvedené informace úzce souvisí s problematikou spokojenosti zákazníka.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B V analytické části byla použita metoda dotazování, kdy pomoci techniky dotazníkového šetření došlo ke sběru potřebných dat. Zpracování podkladů mohlo být přehlednější (absence tabulek, názvy grafů jsou uvedeny na jiné straně).
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Marcolová Klímková, Markéta

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 57403