VAŇKOVÁ, T. Porovnávací studie diskrétních PSD regulátorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Zadání bakalářské práce T. Vaňkové bylo po odborné i časové stránce poměrně náročné. Studentka prokázal při práci na bakalářském projektu svou výbornou úroveň odborných znalostí. S prací na projektu začala včas. Velmi rychle se seznámila s problematikou použití regulátorů při řízení procesů a soustředila se na hledání vhodných variant řešení. Práci věnovala značný čas a pracovala s velmi dobrou účinností. Lze ocenit její značnou svědomitost a píli při práci na projektu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 49/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Bakalářská práce studentky Vaňkové se zabývá ověřením a porovnáním základních struktur diskrétních PID regulátorů včetně porovnání s adaptivním regulátorem firmy B&R. Ověřování a porovnání bylo provedeno za pomocí simulací i s využitím fyzikálních modelů. Získané výsledky jsou správně prezentovány i diskutovány. Příloha B navíc, vhodně pomocí tabulek, shromažďuje dosažené výsledky dílčích regulátoru. Při řešení zadané práce studentka postupovala správně a nedopustila se žádné chyby. Drobný nedostatek vidím pouze v tom, že není jasně uvedeno s jakou vzorkovací periodou pracuje použitý adaptivní regulátorů. Po časové i odborné stránce jde o práci poměrně náročnou. Kromě prostředí MATLAB/Simulink studentka zvládla práci s HW, vývojovým SW i programováním řídicího PLC firmy B&R. Studentka prokázala vysokou úroveň odborných znalostí, zadaní bakalářské práce bylo splněno a její zpracování je na vysoké úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 47/50 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 21358