BARTOŠÍK, L. Možnosti systému SinuTrain Operate při programování CNC obráběcích strojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.

Polzer, Aleš

Student pravidelně chodil na nezbytné konzultace a projevoval zájem o řešenou problematiku. Četná doporučení se mu však nepodařilo zapracovat. Jeho diplomová práce je doplněna barevnými obrázky i tabulkami, ke kterým však postrádám odkazy z textů. Některé části prezentovaných textů považuji za nevhodně formulované. Např. návěstidlo - návěští, funkce GOTOB je pro skok zpět k začátku NC programu a nikoli směrem "dopředu" (str. 23) atd.

Logické uspořádání práce a formální náležitosti D
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry D

Sámelová, Vendula

DP hodnotím velmi dobře. Výsledky práce nemají praktické použití, autor nezpracovával konkrétní zadání průmyslového podniku. Kromě tištěné a elektronické verze DP jsou její součástí také interaktivní materiály ve formě výrobních výkresů a NC programů, které mohou být dále využity ve výuce CNC obrábění na ÚST. Autor jasně představil možnosti simulátoru. Z tohoto pohledu se autor zcela držel zadání a toto splnil. Kolekce šachových figurek je vlastním návrhem autora a její design dobře splňuje požadavky na výukové součásti. Mírně zhoršenou známkou hodnotím stylistickou úpravu. DP je, dle mého názoru, napsána příliš „lidovým stylem – jako pohádka“. Styl psaní vysokoškolských prací je dán jistými pravidly. Na druhou stranu oceňuji nepřítomnost hrubek, překlepů a smysluplnost souvětí. Horší známka z práce s literaturou je dána omezeným množstvím použitých zdrojů a jejich typem. Jedná se většinou o manuály, příručky a katalogy. Postrádám například odborné publikace (i zahraniční). Vzhledem k typu a cílům DP by se tato skladba zdrojů dala pochopit. Autor je využil efektivně. Dále není vhodné vkládat odkazy na literaturu do nadpisů kapitol

Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry C

eVSKP id 50527