KORČIÁN, S. Systémy řízení skladových operací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Bradáč, Zdeněk

Student navrhnul a realizoval systém řízení logistického zabezpečení skladu firmy ABB. Student prostudoval problematiku toků zboží a materiálů ve skladovém hospodářství, navrhnul koncepci elektronického systému monitorování skladu a řízení skladových operací, přičemž systém vychází z návaznosti na centrální informační systém SAP. Na základě podrobné analýzy student navrhnul hardwarové vybavení sladovacích prostor a to včetně bezdrátově komunikujících skladových terminálů. Další rozsáhlou činností studenta bylo vytvoření programového vybavení pro skladové terminály v návaznosti na skladové a logistické hospodářství v systému SAP. Student věnoval diplomové práci dostatek času a pozornosti. Splnil zadání diplomové práce a prokázal schopnosti samostatné orientace v problematice i samostudia. Vlastní realizaci včetně textové části zpracoval svědomitě a technicky na vysoké úrovni. Student využíval konzultační činnost především ve firmě ABB a s vedoucím diplomové práce konzultoval především koncepční směrování práce. Je možné konstatovat, že student projevil schopnosti odpovídající inženýrským schopnostem.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 18/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury B 8/10
94

Žák, Pavel

Předložená práce diplomanta Bc. Stanislava Korčiána je zpracována na 101 stranách a je členěna do 11 kapitol. Název dobře vystihuje obsah práce, je věcný a stručný. Úvod se vztahuje k dané problematice, obsahuje dostatečné množství informací, shrnuje na přiměřené úrovni současný stav poznání, kriticky hodnotí shromážděné informace a jasně formuluje stanovené cíle. Autor doplnil vybrané kapitoly poměrně rozsáhlými rešeršními částmi, které jsou psané poměrně čtivou formou. Větší prostor mohl být v 10. kapitole věnován popisu realizovaných programů. Je použito dostatečné množství odborné literatury a dalších zdrojů informací, které jsou přehledně řazeny, ovšem u některých zdrojů není uveden počet stránek. Velice přínosné je získání a zpracování statistiky vývoje efektivity činností ve skladu v 11. kapitole, která má vysokou vypovídající hodnotu. Diplomová práce je s ohledem na zadané téma velmi dobře sestavena v logickém sledu a v souladu s platnými normami. Doporučuji práci k obhajobě a navrhuji hodnocení známkou velmi dobře (1,5 / B).

Splnění požadavků zadání A 18/20
Odborná úroveň práce A 45/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20