VARGA, T. AS-I zákaznický modul [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Během zpracování bakalářské práce student prokázal teoretické i praktické znalosti a dovednosti na nižší úrovni. Řešení práce věnoval úsilí, které se k termínu odevzdání stupňovalo. Prokázal omezenou schopnost samostatné práce jak při práci s literaturou, tak při návrhu, realizaci a oživení AS-I modulu. Finální oživení a ověření funkčnosti modulu nebylo možné z důvodu poruchy na programátoru AS-I čipu, která se nepodařila odstranit. Konzultací využíval ve velmi velké četnosti. Z hlediska vedoucího nemám k práci studenta další připomínky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | E | 10/20 | |
Formální zpracování práce | F | 8/20 | |
Využití literatury | E | 5/10 |
Student měl v rámci své bakalářské práce realizovat AS-i modul. Student v práci navrhnul schéma zapojení elektronických obvodů AS-i modulu, který vybavil mikrokontrolérem Atmel. Následně student navrhnul a realizoval DPS, které po vyrobení osadil a oživil. V rámci oživování student našel v návrhu některé chyby, které odstranil. Bohužel z důvodu nefunkčnosti programátoru AS-i čipů nebylo možné otestování plné funkce modulu, což však bylo způsobeno z důvodu "vis major". Přesto student z technického hlediska splnil zadání práce. Vlastní textová část bakalářské práce je po obsahové stránce korektní. Práce je celkem dobře strukturována a obsahuje veškeré důležité části. Bohužel textová část práce se zdá největší slabinou bakalářské práce studenta. V textu je mnoho nevhodných formulací, některé věty se v textu často opakují i několikrát. Co se týká gramatického hlediska, neodvažuji se hodnotit text práce z důvodu její tvorby v příbuzné slovanském jazyku, avšak ne v češtině. Toto však není na závadu. Problém však vidím ve formálních chybách, jako je chybějící číslování vzorců a neuvádění jednotek fyzikálních a elektrických veličin. Je možné konstatovat, že student s výhradami splnil zadání práce. Z technického hlediska je AS-i modul částečně funkční. Z formálního hlediska se v textové práci i v návrhu vyskytuje řada chyb, přičemž některé student při oživování odhalil a opravil. Práci je možné považovat za dostatečnou a doporučit ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | B | 16/20 | |
Odborná úroveň práce | D | 30/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | D | 12/20 | |
Formální zpracování práce | E | 5/10 |
eVSKP id 27358