VÁCLAVEK, M. Automatická detekce výpadku ve vrstvě nervových vláken [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Kolář, Radim

Diplomant se v práci zabývá možnostmi detekce vrstvy nerovových vláken ve snímcích sítnice. Tento projekt navazuje na předchozí diplomové práce, se kterými se měl student seznámit a pokračovat dle pokynů vedoucího. Tento záměr nebyl zcela naplněn, protože student pracoval na zadaném tématu nárazově a na konzultace se dostavoval ne příliš často, avšak s připravenými dotazy. Původní záměr práce byl proto poněkud pozměněn a zjednodušen, avšak stanovené cíle byly téměř splněny. Diplomant si časově rozvrhl řešení práce především na konec semestru, kdy byl aktivní a pravidelně konzultoval dosažené výsledky. Při vhodnějším rozvržení, mohla být práce dovedena dále. Práce byla dokončena v požadovaném termínu a doporučuji ji k obhajobě.

Splnění zadání B 44/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) D 12/20
Formální zpracování práce C 14/20
Využití literatury B 8/10
78

Jiřík, Radovan

Diplomová práce se zabývá poměrně širokou problematikou zpracování obrazových dat oftalmologických obrazů sítnice. Student prostudoval a implementoval základní a pokročilé metody zpracování obrazů. Zadání bylo kompletně splněno. K práci nemám po stránce metodologické a stránce vyhodnocení žádné podstatné výhrady. Formálně je práce zpracována poměrně dobře. Student se dopustil několika překlepů a chyby v číslování obrazů. Kvalita obrazů 16 a 17 měla být volena lepší. Problematické jsou popisky tabulek 2 až 5, kde jsou uvedena jména (pravděpodobně pacientů). Práci hodnotím velmi dobře a doporučuji ji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 45/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 16/20