BOHÁČ, K. Elektrické stroje - podklady pro výuku v elektronické formě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Student při řešení bakalářské práce projevil značnou míru samostatnosti a iniciativy. Seznámil se s problematikou stejnosměrných elektrických strojů, připravil databázi řešených a neřešených příkladů. Značný přínos práce vidím také ve vytvoření několika názorných animací, v některých případech s využitím metody konečných prvků. Využíval dostupné literatury, konzultací a prokázal, že je schopen samostatně řešit zadané úkoly.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 48/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student se ve své bakalářské práci zabýval vytvořeným podkladů pro výuku elektrických strojů - stejnosměrného motoru. Student popisuje vinutí kotvy, indukované napětí, reakci kotvy, komutaci, ztráty, účinnost a vlastnosti stejnosměrných strojů. Na závěr celé práce je umístěno několik neřešených příkladů. K práci je přiložené CD, které obsahuje jednak soubory se simulacemi v Matlabu, generátor příkladu na reakci kotvy a videa, který slouží k vysvětlení některých principů u stejnosměrného stroje. Z odevzdané práce je zřetelné, že student danou problematiku plně pochopil. V práci mám pouze jednu připomínku: V rámci kapitoly "Vlastnosti stejnosměrných strojů" by bylo lepší pro každý stroj nakreslit schéma zapojení. Práce po formální strané obsahuje pouze malé chyby. Tuto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 48/50 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 |
eVSKP id 13345