GREGOR, P. Kontaktování a klimatická odolnost spojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Hejátková, Edita

Práce je zaměřena na aktuální oblast řešení problematiky wirebondingu , metody sváření a způsoby testování pevnosti svarů. Student pracoval samostatně a řešení problematiky věnoval potřebný čas. K řešení přistupoval aktivně a v případě potřeby se dostavoval dostatečně připraven na konzultace. Do dané problematiky pronikl v potřebné míře a prokázal nepochybně bakalářské schopnosti. V průběhu řešení projevil schopnost dobře pracovat s literaturou a dokázal operativně čerpat i z internetových pramenů. Použitá literatura je adekvátní zadání a odpovídá požadavkům na zpracování této bakalářské práce. Zvolený postup je logický a správný, a jak již bylo zmíněno i aktivita v průběhu řešení byla na dobré úrovni. Předložená bakalářská práce má logický sled a velmi slušnou grafickou úroveň. Celkově lze konstatovat, že student prokázal jisté schopnosti řešit samostatně zadané úkoly, což se slučuje s titulem bakalář. Souhrnně lze konstatovat, že do dané problematiky pronikl a zadání splnil.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury B 8/10
98

Jankovský, Jaroslav

Předložená práce splňuje bez výhrad zadání v plném rozsahu. Má dobrou odbornou úroveň, je napsána logicky a přehledně. Zvolená metoda realizace i ověření dosažených výsledků je správné a přehledné. Práce má přehlednou strukturu, dobře rozvržené kapitoly, které vhodně na sebe navazují. Písařské či jiné formální chyby jsem nenašel. Použití literatury a její citace jsou provedeny správně. Převzaté prvky jsou řádně odlišeny od vlastních výsledků. Práce navazuje na obtížné zhotovení velkého množství vzorků, vzhledem k nedostatečné čistotě prostředí pro kontaktování na katedře mikroelektroniky. Z téhož důvodu vyplývá i nutnost vyřadit některé vzorky s výrazně nevyhovujícími parametry. Přesto dosažené výsledky dávají dobrý kvalitativní náhled na různé druhy klimatického namáhání kontaktovaných spojů. Jde o práci, která rozšiřuje oblast již publikovaných znalostí. Přímo v předloženém rozsahu však práci nedoporučuji publikovat.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 19/20
Formální zpracování práce A 10/10