SYCHRA, J. Komunikační síť ve firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Špinka, Jiří

Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních technologií používaných ve firmách. Pro konkrétní firmu, která si nepřeje být jmenována vypracoval návrh řešení jednoduché komunikační sítě s možností bezdrátové hlasové komunikace zaměstnanců ve firmě. Pan Jakub Sychra vycházel z dostupných poznatků z této oblasti, prostudoval doporučenou literaturu. Pracoval samostatně a iniciativně, dobře využíval možností konzultací s vedoucím práce. Poznatků získaných při studiu a zpracování teoretické části dobře využil při konkrétním návrhu sítě. Přínosem práce je návrh řešení sítě, s uvedením cen jednotlivých komponet, Úroveň i výsledky práce odpovídají požadavkům na diplomovou práci.

Splnění zadání A 45/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 18/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury A 9/10
90

Vaněk, Jiří

Student se ve své práci, zadané ústavem elektrotechnologie FEKT VUT v Brně, zabývá dostupnými komunikačními technologiemi a jejich možným využitím ve firmách. Práce je zpracována v rozsahu 42 stran včetně seznamu použité literatury. Práce je rozčleněna do jedenácti kapitol. V prvních osmi kapitolách se student zabývá různými typy datových sítí se zaměřením na bezdrátové hlasové technologie. Následující kapitoly se zabývají se popisem případové studie firmy a možnostmi využití datové sítě pro bezdrátovou komunikaci zaměstnanců. Následuje finanční kalkulace a zhodnocení daného řešení. Práce je sepsána pečlivě (až na několik málo překlepů str. 11. matická - metalická) a přehledně. Odborná úroveň práce odpovídá znalostem získaným v daném oboru magisterského studijního programu.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce B 40/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse E 10/20