RŮČKA, J. Analýza procesu veřejné autobusové dopravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Fiala, Alois

Zadání bylo splněno zcela. Diplomant musel zvládnout složitou problematiku veřejných služeb a navrhnout použitelná opatření. Provedl analýzu procesů, identifikoval problémová místa, navrhl a částečně v praxi ověřil potřebné změny. Výsledky práce jsou přínosem pro organizaci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Holubář, Oldřich

Ze zpracované diplomové práce vyplývá, že autor práce se se zadaným tématem a s definovanými cíly práce dokázal vypořádat zcela konkrétně a věcně. K tomu aby mohl diplomovou práci zpracovat využil velmi dobře vlastních teoretických znalostí získaných při svém magisterském studiu. Taktéž musel získat a využít poznatky přímo z procesu autobusové dopravy. Z hlediska řídícího manažera procesu autobusové dopravy konstatuji, že analytická část týkající se procesu autobusové dopravy je zpracována na výborné úrovni. Samotný proces autobusové dopravy je poměrně složitou podnikatelskou činností, ve které probíhají ať již souběžně či postupně na sebe navazujíc různé subprocesy. Tyto popsat a uspořádat do logické celku není zcela jednoduchou záležitostí. Ve společnosti ČSAD Vsetín v rámci přípravy na certifikaci podle norem ČSN EN ISO 9001:2000 byl proces autobusové dopravy včetně souvisejících subprocesů popsán v roce 2005. Analýza a zejména logický popis procesu autobusové dopravy, provedený autorem práce, bude použit v rámci zdokonalování procesu QMS. Způsob zdokonalení, zefektivnění subprocesu řízení reklamací navržený autorem práce je již v současné době zaváděn do praxe a již nyní se projevují pozitivní výsledky, které mají pro ČSAD Vsetín a.s. nemalý význam. Dalším neméně cenným návrhem je návrh na úpravu podnikové dokumentace a vytvoření tzv. „pracovních instrukcí“. Tento návrh byl již projednán na jednání rady jakosti a byl přijat, čímž bude dokumentace zpřehledněna a tím bude pochopitelnější zejména pro střední a nižší management společnosti. Vzhledem k tomu, že vidím v této práci několik velmi přínosných návrhů na řešení subprocesů autobusové dopravy hodnotím práci celkově výborně/A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Splnění požadavků a cílů zadání A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 13227