POSPÍŠIL, R. Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práce je orientována na aktuální problematiku uplatnění expertních systémů v marketingovém průzkumu. Autor - z pozice produktového manažera slaboproudých bezpečnostních systémů - má s touto problematikou rozsáhlé zkušnosti. Ve snaze o omezení přetrvávajících nedostatků při definování požadavků na systémy průmyslové televize, navhuje expertní systém, jehož účelem je právě omezení možných nedorozumění při formulaci požadavků na tuto techniku. Cíle práce jsou jasně definované a autor je bezezbytku splnil. Při tvorbě práce pracoval zcela samostatně, s jasným vědomím cíle, při analýze použil adekvátní analytické postupy, výsledkem je originální metodika uplatnění expertního systému. Práce je po všech stránkách zpracovaná na velmi vysoké úrovni, hodnotím ji "A" ve všech výše uvedených kriteriích.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Táborský,, Milan

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 21032