TALPOVÁ, M. Vývoj výstavby rezidenčních nemovitostí v lokalitě Brno - Stránice [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2011.

Klika, Pavel

Studentka splnila cíle diplomové práce avšak v práci je málo vlastních úvah a jedná se zejména o sběr dat a informací z literatury. Na druhou stranu velmi hodnotím svědomitost studentky při práci během zpracování a schopnost získat potřebné informace k vypracování diplomové práce. Studentka v dostatečném rozsahu řešila zadanou problematiku, úroveň zpracování teoretické části práce je na vinikající úrovni, analytická část (závěr) mohla mít více vlastních úvah. Po formální stránce je práce velmi dobře zpracovaná, přehledná s velmi pěknou grafickou úpravou. Práce může být zejména pro teoretické využití jako podklad k podrobnému popisu lokality a hystorii rezidentních objektů v hodnocené lokalitě. Doporučuji práci k obhajobě a hodnotím ji jako velmi dobrou.

Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem A
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody B
Odborná úroveň diplomové práce B
Přínos pro praktické i teoretické využití B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A

Daňhel, Petr

Závěrečná práce je vypracována na odpovídající odborné úrovni. Studentka pro její vypracování zvolila vhodné zdroje, ze kterých dokázala vytáhnout potřebné informace a přehledně je sumarizovat, tak aby popsala vývoj výstavby ve vybrané lokalitě. Práce je po formální stránce zpracována velmi kvalitně, text je vhodně doplněn obrázky a celek doplňují přílohy s výkresy a fotodokumentací k jednotlivým popisovaným objektům. Jedná se o velmi zajímavé čtení, které však nemá významnější přínos pro praktické ani teoretické využití.

Úplnost vypracování A
Přínos pro praktické i teoretické využití C
Odborná jazyková úroveň A