PASTOR, J. Marketingová strategie internetové společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Diplomová práce je velice dobře zpracovaná. Odráží již realizovanou marketingovou strategii projektu Emglare, v němž je student přímo zapojen. Vzhledem k potenciálu tohoto projektu doporučuji studentovi, aby předloženou diplomovou práci chápal jako základ, který je nadále potřeba rozvíjet a zlepšovat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 39485