KOUTSKÝ, T. Prevence závažných chemických havárií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2010.

Mika, Otakar Jiří

Autorovi bakalářské práce se podařilo splnění požadavků zadání na výbornou. Studium odborné literatury a webových stránek a její správné a úplné zpracování hodnotím známkou výborně. Student pan Tomáš Koutský pracoval velmi samostatně a často iniciativně, o zkoumané odborné problematice měl velmi hluboký přehled. Kvalita zpracování jeho výsledků v bakalářské práci je na výborné úrovni, jejich diskuse a závěry práce jsou na velmi dobré úrovni. Student pravidelně konzultoval odborné otázky své bakalářské práce s vedoucím práce a kvalitně a včas plnil odborné studijní úkoly. Předložená bakalářská práce má velmi vysokou kvalitu a obsahuje cenné vlastní návrhy autora ke zlepšení současného stavu. Kromě cenných výpočtů a konkrétních kalkulací úniků nebezpečných chemických látek pomocí moderních modelovacích nástrojů, autor připravil i podrobný a propracovaný návrh "stupnici pro hodnocení chemických havárií". Vzhledem k tomu, že taková stupnice dosud u nás není zavedena, jen tento návrh unikátní - viz příloha 2. Autor bakalářské práce jednoznačně prokázal výborný přístup k řešení úkolů své bakalářské práce.

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování A
Využití poznatků z literatury A
Kvalita zpracování výsledků A
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Závěry práce a jejich formulace B
Využívání konzultací při řešení práce A
Celkový přístup k řešení úkolů A

Adamec, Vladimír

Bakalářská práce jako celek splňuje požadavky kladené na tento typ práce. Student prokázal velmi dobrou orientaci v problematice prevence závažných havárií. V této souvislosti je nutné zdůraznit, že se autor neomezil "jen" na literární přehled studované problematiky, ale i na vlastní tvůrčí činnost, která vyústila v návrh stupnice pro hodnocení chemických havárií. Práci doporučuji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A
Logické členění práce B
Interpretace výsledků, jejich diskuse A