ŠVESTKA, J. Použití termovizní kamery v měřicí technice. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Bakalář Jiří Švestka měl interní zadání BP. Během semestrální i bakalářské práce prokazoval dobrou úroveň odborných i praktických znalostí. Pracoval samostatně a zodpovědně. Konzultací a vedení potřeboval obvyklé míře. Při řešení své bakalářské práce měl problémy s termokamerou Ti55, která musela být nakonec odeslána do záruční opravy a trvalo jistou dobu, než jsme zajistili jednodušší model Ti25. Navrhuji komisi pro bakalářské závěrečné zkoušky hodnocení p. Jiřího Švesku známkou dobře C/71. V Brně dne: 7. 6. 2011
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 41/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | D | 13/20 | |
Formální zpracování práce | E | 10/20 | |
Využití literatury | C | 7/10 |
Hlavními cíli bakalářské práce bylo seznámit se s bezdotykovými metodami pro měření tepelných vlastností materiálů používaných ve stavebnictví. Změření vybraných tepelných vlastností u vybraných materiálů a jejich porovnání. V práci byly shrnuty informace v oblastech potřebných pro vypracování a rozsah bakalářské práce, od teoretické části s přehledným popisem bezdotykového měření teploty, tepelně technických vlastností materiálů a metod měření těchto vlastností, kapitoly 2, 3. Student projevil dobré schopnosti seznámit se se zadanými úkoly, provést jejich rozbor a posléze v praktické části realizovat návrh měření a zvolené řešení aplikovat včetně přehledného zpracování dat a to vše prezentovat v odevzdané práci vhodnou formou. Práce je sestavena přehledně, v logickém sledu a se všemi náležitostmi. Rozsah kapitol odpovídá jejich důležitosti a použité obrázky, grafy, schémata a ilustrace umožňují jasnou představu o dané problematice. Práci ale chybí hlubší diskuze nad výsledky, například diskuze nad přesností učiněných měření. Teoretický rozbor je založen na informacích z relevantních publikací. Zadání bakalářské práce bylo splněno, student prokázal orientaci v dané problematice a při řešení práce prokázal schopnosti úrovně bakalářské práce, oponent tuto práci doporučuje k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 39618