ONDRUŠKA, J. Inteligentní prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Jirsík, Václav

Diplomová práce Jiřího Ondrušky se zabývá problematikou inteligentního prostředí. Diplomant během práce prokázal znalosti v oblasti inteligentních budov a počítačového vidění. Diplomant pracoval samostatně, dosažené výsledky pravidelně konzultoval. Výsledkem práce je metodika a realizace snímání pohybu osob na vybraných místech budovy. Diplomant prokázal své inženýrské schopnosti při samostatném studiu teorie, návrhu a realizace snímání pohybu osob. Zkušební komisi navrhuji hodnocení dobře.

Využití literatury A 9/10
Formální zpracování práce C 15/20
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) B 17/20
Splnění zadání D 31/50
72

Pohl, Jan

Předložená práce se zabývá tématem Inteligentního prostředí. Všeobecný přehled problematiky je v práci obsáhle zpracován v kapitolách 2. až 6. Student se měl v práci dále zaměřit na podskupinu z inteligentního prostředí a to na problematiku inteligentních budov a s ní spojenou práci na sledování a vyhodnocování pohybu lidí v budově. Této stěžejní kapitole student věnuje nepříliš obsáhlou kapitolu 7., která by měla být mnohem obsáhlejší. Kapitola 8. se zabývá návrhem a samotnou realizací snímání osob v budově. Kapitola v podstatě nevypovídá o nic o návrhu rozmístění snímačů. Samotná realizace v podobě nasnímání jedné sekvence snímků fotoaparátem je nedostačující. Vyhodnocení výsledků v kapitole 9. doprovázené pouze ilustračními obrázky je nedostatečné. Po formální stránce je práce téměř bez chyb nevhodná je kvalita některých obrázků 8.1, 8.5, 9.1, 9.2. Předložená práce splňuje požadavky kladené na diplomovou práci.

Splnění požadavků zadání E 10/20
Odborná úroveň práce D 30/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse E 10/20